Jaguar C-type Turpinājums iepriecinās ar 50. gadu romantiku
Britu zīmols Jaguar kārtējo reizi prezentēja interesantu restomodu no pagājušā gadsimta vidus. Runa ir par Jaguar C-type Continuation modeli, kas ir līdzīgs piecdesmito gadu sacīkšu auto. Auto saņems tradicionālu dizainu, kas izgatavots vēsturiskā prototipa
Pirmssērijas Volkswagen ID.5 ražošana jau ir sākta
Elektrisko transportlīdzekļu ražošana uzņem apgriezienus visā pasaulē, un lielākais Volkswagen koncerns sāk aktīvu trešās ID saimes modeļa izlaišanu ar 5. numuru. Jā, laiks lido ļoti ātri, un Volkswagen ID.5 jau ir pirms - ražošanas produkcija, kas tiks
Nissan Note uzvar Japānas Gada auto
Japāņu Nissan jau sen ir ieguvis slavu kā nacionālais autoražotājs ne tikai Japānā, bet arī daudzās Rietumu valstīs. Kāds ir modelis Nissan Leaf, kas divas reizes tika izvēlēts par gada auto Eiropā. Taču ziņas ir nevis par leģendāro masu elektromobili, bet
Mazda CX-9 ir gatava sākt tirdzniecību Eiropā
Mazda ir atklājusi ilgi gaidīto krosoveru, kas tirdzniecībā nonāks šopavasar. Mazda CX-9 lepojas ar svaigu dizainu, modernu tehnisko aprīkojumu un elegantu interjeru. Pirmā krosoveru partija parādīsies Eiropā līdz marta beigām, tāpēc iepriekšēja pasūtīšana

Transporta biznesa kontrole – pamati

0 1139
Transporta uzņēmumi pieder pie biznesa projektu kategorijas, kas pakļauti rūpīgai valsts kontrolei. Varas iestādēm transporta biznesa uzraudzība kļūst par nopietnu ienākumu avotu, jo šeit uzņēmējiem ir jārēķinās ar daudziem ierobežojumiem un aizliegumiem.

 Tā, piemēram, dažām automašīnām jāatbilst noteiktai svara kategorijai, kas noteiks to likumību un drošību. Kravu pārvadājumi aktīvajās pilsētās lielā mērā ir aizliegti smagajam transportam, tāpēc uzņēmējam jāņem vērā daudz tehnisko un dizaina īpatnību. Transporta kontroli un uzraudzību veic speciālie dienesti, kas rūpīgi uzrauga gan lielos, gan start-up uzņēmumus Kravu pārvadājumiem Krievijā, pirmkārt, ir jāatbilst drošības standartiem. Jebkurai automašīnai jābūt aktuālai tehniskajai pasei, kā arī obligāto instrumentu un elementu komplektam.

 Daudzi uzņēmēji ietaupa uz tehniskā aprīkojuma rēķina. Šoferiem var nebūt pat banālas pirmās palīdzības aptieciņas, nemaz nerunājot par bojātiem tehniskajiem mehānismiem un detaļām. Ja tiks konstatēti šādi pārkāpumi, kravas vadītājs var vienkārši pazaudēt savu automašīnu, kas tiks arestēta. Šādā situācijā mēbeļu transportēšana būs neizdevīga un pasūtījuma aizkavēšanās būs neizbēgama, kas nozīmē, ka uzņēmējam būs jāmaksā noteikta soda nauda valstij, kā arī jāmaksā līgumsods savam komercpartnerim. Lai novērstu šādus riskus un padarītu negabarīta pārvadājumus pēc iespējas izdevīgākus un izdevīgākus, uzņēmējam vislabāk ir vērsties pēc atbalsta speciālajos servisa centros. Profesionālo uzņēmumu partneru vidū vienmēr ir tehniskais centrs, kas pastāvīgi pārbauda un diagnosticē izmantotos transportlīdzekļus. Šajā gadījumā vadītājs, sēžot pie kravas automašīnas stūres, var būt pārliecināts, ka viņa automašīna ir pilnībā aprīkota un atbilst mūsdienu kritērijiem un drošības parametriem. Interesanti atzīmēt, ka, pateicoties šai pieejai, ir ievērojami samazināts negadījumu risks. Kvalitatīvi sagatavotas automašīnas labi notur ceļu, kas ir īpaši svarīgi neattīstītajos Krievijas transporta posmos. Tāpēc šādas izmaksas nākotnē lielā mērā atmaksājas.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Komentāri (0)
Pievieno komentāru