Audi RS Q e-tron dosies uz Dakaru
Audi ir bagāta vēsture ar lieliskiem sporta sasniegumiem. Nesen kompānijas dizaina nodaļa prezentēja jaunu rallija auto, kam savā ziņā būtu jāatkārto slavenā Audi Quattro panākumi Dakārā. Tomēr šoreiz runa ir par pilnībā elektrisko Audi RS Q e-tron.
Auto izrādījās ārkārtīgi izklaidējošs, kaut vai tāpēc, ka tas ir pirmais rallija elektromobilis no Audi. Pāris jaudīgu elektromotoru ar kopējo jaudu 500 kW vai 680 ZS. atrodas uz abām modeļa asīm. Piekare šeit ar virtuālo centra diferenciāli, kas palīdz sadalīt vilkmi. Pati balstiekārta ir ar atsperi, ar augstu klīrensu.
Liela uzmanība tiek pievērsta automašīnas elektronikai, kurai ir savs centrs - borta dators, kas pastāvīgi analizē dinamisko slodzi. Piekares sensori ļauj datoram izprast pašreizējo situāciju un efektīvi sadalīt saķeri starp asīm un riteņiem.
Līdz ar to visu modelis ir tikai reģistrēts kā dalībnieks Dakāras sacīkstēm, kurām jānotiek 2022. gada beigās. Protams, pasākuma tiesneši modelim var neļaut piedalīties sacensībās, taču tas ir maz ticams, tāpēc, visticamāk, trasē vērtēsim Audi RS Q e-tron iespējas.
Auto izrādījās ārkārtīgi izklaidējošs, kaut vai tāpēc, ka tas ir pirmais rallija elektromobilis no Audi. Pāris jaudīgu elektromotoru ar kopējo jaudu 500 kW vai 680 ZS. atrodas uz abām modeļa asīm. Piekare šeit ar virtuālo centra diferenciāli, kas palīdz sadalīt vilkmi. Pati balstiekārta ir ar atsperi, ar augstu klīrensu.
Liela uzmanība tiek pievērsta automašīnas elektronikai, kurai ir savs centrs - borta dators, kas pastāvīgi analizē dinamisko slodzi. Piekares sensori ļauj datoram izprast pašreizējo situāciju un efektīvi sadalīt saķeri starp asīm un riteņiem.
Līdz ar to visu modelis ir tikai reģistrēts kā dalībnieks Dakāras sacīkstēm, kurām jānotiek 2022. gada beigās. Protams, pasākuma tiesneši modelim var neļaut piedalīties sacensībās, taču tas ir maz ticams, tāpēc, visticamāk, trasē vērtēsim Audi RS Q e-tron iespējas.