Hatch Honda Civic Type R testēs sacīkšu trasē
Ilgi gaidītā Honda Civic Type R lūka ir paredzēta testa braucienu sacīkšu trasē. Mašīna pēc izskata atgādina pēdējo, sesto Type R, taču tehnikas ziņā tas ir pavisam cits auto. Un jēga šeit nav kaut kādā sportiskā un greznā dzinējā, bet gan dizaineru pieejā šī modeļa dizainam.
Civic Type R dzinējs ir diezgan caurlaidīgs un ir četrinieks ar turbokompresoru ar 182 ZS. un 240 ņūtonmetru griezes moments. Turklāt spēka agregāts darbojas tikai ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Turklāt modelis atbalsta pastāvīgo četru riteņu piedziņu, kas sniedz papildu priekšrocības trasē.
Ja runājam par auto izskatu, tad tas izrādījās izteikti sportisks. Sānu apmales, spoileris, izplūdes caurules, gaisa ieplūdes atveres un daudzi citi sīkumi beidzas ar ļoti labu sporta auto tēlu, kas labi saskan ar paša auto raksturu.
Kā jau minējām iepriekš, modelim ir jāiztur virkne testu īstā sacīkšu trasē, pēc tam tas tiks pabeigts un beidzot laists tirgū plašam pircēju un sporta auto entuziastu lokam.
Civic Type R dzinējs ir diezgan caurlaidīgs un ir četrinieks ar turbokompresoru ar 182 ZS. un 240 ņūtonmetru griezes moments. Turklāt spēka agregāts darbojas tikai ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Turklāt modelis atbalsta pastāvīgo četru riteņu piedziņu, kas sniedz papildu priekšrocības trasē.
Ja runājam par auto izskatu, tad tas izrādījās izteikti sportisks. Sānu apmales, spoileris, izplūdes caurules, gaisa ieplūdes atveres un daudzi citi sīkumi beidzas ar ļoti labu sporta auto tēlu, kas labi saskan ar paša auto raksturu.
Kā jau minējām iepriekš, modelim ir jāiztur virkne testu īstā sacīkšu trasē, pēc tam tas tiks pabeigts un beidzot laists tirgū plašam pircēju un sporta auto entuziastu lokam.