Skoda Slavia demonstrē budžeta sedana priekšrocības
Skoda ļoti labi pārzina savu tirgus nišu un turpina cept lētus sedanus un krosoverus kā karstmaizes. Čehijas ražotāja automašīnas ir pieprasītas ne tikai jaunattīstības valstīs, bet arī dzimtajā Eiropā, kur ir arī pietiekami daudz ekonomisku un praktisku
Supercar Porsche 911 GT3 saņēma atjauninājumu
Porsche ir saviļņots par savu galveno ideju - Porsche 911 un regulāri atjaunina automašīnu saviem faniem. Nesen šī superauto saņēma vēl vienu modifikāciju, kā rezultātā tika atjaunināts modeļa dzinējs, kā arī cits tehniskais aprīkojums.
Jaguar C-type Turpinājums iepriecinās ar 50. gadu romantiku
Britu zīmols Jaguar kārtējo reizi prezentēja interesantu restomodu no pagājušā gadsimta vidus. Runa ir par Jaguar C-type Continuation modeli, kas ir līdzīgs piecdesmito gadu sacīkšu auto. Auto saņems tradicionālu dizainu, kas izgatavots vēsturiskā prototipa
Renault Express furgons tika palaists vecajā pasaulē
Vēl viens mazs un kompakts komerciālais furgons nonāca pārdošanā Eiropā. Mēs runājam par Renault Express modeli, kas ir lēta iespēja maziem uzņēmumiem, kuriem nepieciešams neliels piegādes pakalpojums pilsētā. Pēc izstrādātāju domām, mašīna lieliski tiks galā

Skoda Slavia demonstrē budžeta sedana priekšrocības

0 1156
Skoda ļoti labi pārzina savu tirgus nišu un turpina cept lētus sedanus un krosoverus kā karstmaizes. Čehijas ražotāja automašīnas ir pieprasītas ne tikai jaunattīstības valstīs, bet arī dzimtajā Eiropā, kur ir arī pietiekami daudz ekonomisku un praktisku pircēju. Šajā ziņā mēs runāsim par vienu jaunu budžeta sedanu.
Mēs runājam par Skoda Slavia automašīnu, kas tika izlaista uz MQB-A0-IN platformas. Šos “ratiņus” jau veiksmīgi ekspluatē Kushaq krosovers, lai Skoda modeļu klāsta agregātu maksimālā unifikācija saglabātos pilnībā. Automašīnai vajadzētu konkurēt ar Polo, kas varēja kļūt par sedanu, taču tas nenotika.

Tagad par jaunuma tehniskajām iezīmēm. Zem Slavia pārsega slēpās vidēja izmēra trīscilindru dzinējs ar 115 ZS. un 175 ņūtonmetru griezes moments. Tomēr ir opcija un jaudīgāka pie 150 ZS. un 250 ņūtonmetru griezes moments. Abi dzinēji darbosies gan ar tradicionālo manuālo pārnesumkārbu, gan ar jaunu septiņu ātrumu robotu.
Sedana izskats ir raksturīgs Skoda automašīnu līnijai un priecē aci ar pareizām proporcijām un patīkamām aprisēm. Galu galā uzņēmuma dizaineri jau ir uzkrājuši lielu pieredzi lielisku automašīnu projektēšanā, starp kurām, esam pārliecināti, pircēji iekļaus arī šo jaunumu.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

Komentāri (0)
Pievieno komentāru