Jauns trešās paaudzes Mitsubishi Outlander

Procentuāli palielinājies augstas stiprības tērauda detaļu īpatsvars, atmests no smagā stikla jumta, atvieglota piekare, atviegloti riteņi, tagad ir elektriskā rokas bremze un kopumā auto kļuvis manāmi vieglāks. Ārējais dizains ir mainījies, bet automašīnas atpazīstamība ir saglabājusies. Tie neko radikāli nemainīja: aizmugurējie un priekšējie bamperi, bagāžas nodalījuma durvis, virsbūve kļuva mīkstāka un gludāka, pazuda agresija pēc izskata. Mitsubishi Outlander ir ieguvis eleganci un mieru. Pēc kāda avota teiktā, krosovera interjers izskatās dārgāks: alumīnija ieliktņi, panelis, durvju polsterējums un konsole ir izgatavoti no mīkstas plastmasas vai, ja vēlas, ādas, bet par maksu. Ir iebūvēts navigators un atpakaļskata kamera ar skārienekrānu. Ir klimata kontrole, kruīza kontrole, ceļa marķējuma kontroles sistēma, apsildāma stūre un sēdekļi, start-stop sistēma.
Neraugoties uz saglabātajām formām, salonā ir vairāk vietas, un pēc izvēles var uzstādīt papildu sēdekļu rindu, kuru var viegli salocīt, veidojot bagāžnieka zonu. Starp citu, tagad bagāžas nodalījuma durvīm ir elektriskā piedziņa. Dzinēju klāstu, kas tiks aprīkoti ar jauno Mitsubishi Outlander, pārstāv trīs spēka agregāti. Divi benzīni: 2,0 l MIVEC (150 ZS) un 2,4 l MIVEC (170 ZS) un dīzelis 2,2 l (150 ZS). Turklāt 2,0 litru agregāts būs tikai priekšpiedziņas versijām, pārējās divas ir paredzētas 4 × 4 versijām. Vienīgā pieejamā pārnesumkārba ir INVECS III CVT. Nākotnē Mitsubishi Outlander parādīsies ar hibrīddzinēju – 2,0 litru benzīna dzinēju ar 94 ZS jaudu. pārī ar diviem elektromotoriem ar jaudu 80 ZS Elektromotoru akumulatorus var uzlādēt no parasta sadzīves tīkla. Trešās paaudzes Outlander tiks ražots rudenī Mitsubishi un koncerna PSA kopuzņēmumā Kalugā.